Sunday, August 14, 2011

Shopping Raya - Ahad, 14 August 2011

Trip kali ni, kami sepakat ke syurga membeli belah barangan rumah yang terletak di Bandar Nilai, Nilai 3 to be more precise. Ramai juga umat manusia yang membeli belah di sana, in fact, sewaktu kami tiba, dah ramai dah pun orang yang dah start shopping.  Banyak kedai2 menawarkan barang2 yang memang menarik perhatian seperti langsir, karpet, furniture dan baju raya.

Diaorang yang shopping,aku cuma jadik tourist guide aje, yelah, hari Rabu nie kan ke cuti, ada alasan untuk aku ke sana lagi....hehehe.

First stop, kedai jual karpet....mabuk sekejap tengok karpet yang bermacam design dan warna..

Beli 2 karpet, dapat budak free....hahahaha

Tikar buluh pun ada dijual di sini....

Kedai jual perkakasan hiasan rumah. Aku ada beli placemat and goodie bag untuk buah tangan orang yang datang bertakbir raya kat sini

All in all, barangan kat Nilai 3 tak semurah yang dikatakan.  We did stop kat satu kedai kain yang jual curtain, coz banner dia kata langsir tengah ada clearance sale.  Bila pergi tanya, harga langsir tingkap kat kedai tu lebih mahal dari yang ada dijual di Ikea dan Tesco.  Apa lagi, kena lahar lar sales assistant tu.  Ada barangan yang berjaya menarik perhatian ku, especially the furniture.  Of course, there will be subsequent visit soon.

No comments:

Post a Comment