Sunday, August 14, 2011

Rezeki Ramadhan

This is a delayed posting.  Been busy lately, banyak sangat deadline yang back to back....by the time sampai kat rumah dan berbuka, terussssss rasa flat..and nak relakss aje.

Ok, one of the days this week, time aku baru nak start tengok kerja2 yang outstanding, one of the ahli Persatuan Bimbo Sadonia datang to my cubicle and passed me something she baked a day before.  Thanks Zu, your kek cokelat kukus memang sedapsssss and very chocolatey.  Anak buah aku yang habiskan......Setakat bulan puasa kali nie, aku belum dapat ilham berbaking2 lagi.....maybe time dekat2 nak raya sok dapat ilhamnye....
Kek cokelat kukus pemberian Zu.

I think 2 days after that, ada hamba Allah yang telah bermurah hati memberikan ku sebungkus bingkisan cookies raya dan buah tamar.  Mucho gracias, you know who you are....moga murah rezeki anda ye....Walaupun aku bukan member/ahlil persatuan ittew, dia tetap tak lupa menghulurkan kepada aku sebekas cookies tersebut..

Cookies raya dan buah tamar.....kedua2nya telah selamat dibaham oleh aku dan anak buah aku....

No comments:

Post a Comment