Friday, February 25, 2011

Confusion is nothing new (2)

Dia buat perangai lagi.  Aku terpaksa menghubungi dia pagi ini, pasal kerja.  Mula2 dia tak jawab...then dia return call.  Belum sempat aku nyatakan sebab mengapa aku call dia, dia terus kata "I know why you call me".  Aku pun cuma jawab "oh, really??"  Terus aje dia kata "I know you called me because you MISS me".  Nada cakap dia tu sounded so serious, macam dia confirmed sebenar2nya aku kangen bangat sama dia...and definitely tak de gelak2 bergurau bagai.  Wei, terus aku rasa cam tak boleh napas!!! Mintak nyawa!! Mintak nyawa!!! 

Dalam minggu nie dia ada di sini, tapi same like the previous week, aku lagi dalam proses menghindar dan mengelak.  Lepas letak aje phone, aku terus call sidekick no. 1 aku.  Aku dah ler rasa tak leh bernapas....terus2 bila call sidekick aku, aku terbatuk2 sampai rasa nak termuntah!!!!  Wei, camner nie wei?????

Sidekick aku kata, layankan aje....bukan selalu ada org yg perasan mcm tu....tapi masalahnye, ayat2 dia selalu caught me off guard...at the time when I least expected it because I only call kalau ada apa2 yg berkaitan dgn tugas aku...and tak pernah terpikir nak melencong/menyimpang dari tujuan sebenar. 

Macam mana nie.....dah ler aku kena arrange satu sessi ngobrol dia dgn BB aku....and aku kena ikut sekali....camner aku nk bukak mulut cakap dgn dia nie??????

Pakcik....sila lar bawak2 mengucap......Jangan pulak nanti, saya yang "goal" dulu....Cara pakcik nie buat saya bisa kena heart attack dan menaikkan lagi BP saya lar pakcik.....

No comments:

Post a Comment