Saturday, January 1, 2011

The very 1st Entry for year 2011

Alhamdulillah.......dah start pun tahun 2011...semoga ia bakal membakar semangat kita untuk terus mengkayakan diri, dunia dan akhirat.

Masa tengah menulis nie, aku dok lepak atas katil, dgn maggie goreng dan teh O panas......walla wei...superb sungguh holiday2 camnie......

Alamaksss....baju aku dlm mesin tu dh habis spin ke??? Keje aku dari pagi tadi ialah mendobi, kemas sangkar anak kucen ku.......dan makan buah rambutan yang fresh, dipetik direct dari pokok.....best nye kalo semua pokok rambutan sekitar rumah nie berbuah pada masa yang sama....

Mood hari nie, bercampur baur.......relax pun ada, hangen sikit pun ada.....tapi aku tk mau kerna satu hal kecil, bikin spoil mood aku utk hari ini dan esok.....

Way forward, I really hope that this year would be a smooth sailing year for me.....dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala2nya....dan dipertemukan jodoh dengan lelaki yg bisa memahami aku, menerima aku seadanya dan sekufu dgn aku.....(walaupun at the moment, part jodoh2 nie dah jatuh dlm kategori secondary issue for me)...

Malassss lar nk bersyahdu syahdan on 1 day of the year....wokeh lar, aku dh nk siap nie, sat lagi maybe nk jalan2 carik makan.....area dikenalpasti, Shah Alam....adios babeh......and may uolls have a relaxing and pleasant weekend....

No comments:

Post a Comment