Wednesday, March 9, 2011

Usual rumblings and mumblings.......(vi)

Aku baru nak kebah dari demam...for the past 2 days, I was down with flu and fever, tekak pun bengkak.  So, I was on MC yesterday, trying to recuperate by taking medicine and having a really good rest...zzzz.....Hari nie dah ok sikit.  No more feeling feverish, cuma kepala ada rasa berdengung semcm aje, maybe kesan makan ubat.

Serasa lucu benar hari Isnin hari tu.  Ada yang mengkhabarkan kepada ku gosip yang kononnya aku sedang rapat dgn kawan aku di sini, dan siap bertanya, adakah BB aku ada halangan kiranya kami betul ber"couple".  Lawak sungguh gosip tak berasas nie, asal aku rapat dengan orang yg berlainan jantina aje, terus digosipkan....Tertawa besar aku masa diberitahu gosip itu.  Memang sah tak de keje ler depa nie, duduk2 mengumpat dan membuat speku bila lunch time......hawau kan.....

Kiranya aku nak perasan gak, aku nie fofuler lar.....Mula2 dituduh oleh pompuan meroyan, aku nie "caras" bakal ex laki dia (nauzubillah....), sekarang, digosipkan kononnya ada menjalin hubungan mesra dgn org yg memang aku deal almost on weekly basis berkenaan dgn kerja aku dlm bab2 refreshment...itu pun si pembuat gossip tak tau lagi alkisah sorang pakcik yg mcm dah perasan aku sayang kat dia....wakakkakakakak.....Sadis sungguh hidup ku sekarang nie....

Sidekick no. 1 satu pun ketawa besau masa aku cerita benda ni kat dia tadi, conclusion si sidekick lagi sadis "ala, diaorg tu terlalu amek berat pasal ko sebab ko tu kiranya ada value nak dijadikan bahan gosip"....wakkakakak.....tarap2 fasah sendat kot aku nie....wakkakakakakak....bezanya dia artis, aku cuma pencacai boss aje, no commercial value in terms nak lariskan paper....wakakakakakakakak....gelak guling2 wei......

Udah2 ler tu buat speku pasal aku.....Aku cuma wanita biasa.......ada hati dan perasaan....I know you all meant well, yelah, alkisahnya nak tgk aku settle down but this is not the way to do things....If it's meant to happen, it will happen.  Buat masa sekarang nie, sukacita saya maklumkan bahawa semua itu adalah gosip dan fitnah yang tak berasas.  Saya menafikan sekeras2nya segala pertuduhan, spekulasi yang dibuat itu kerana memang saya tak lakukan.  Adakah disebabkan saya nie masih single, maka saya harus menelan segala pertuduhan tak berasas dan spekulasi merepek mereka ini??  Sila kemukakan bahan bukti bagi membuktikan segala pertuduhan yang dibuat, wokeh......hehehe

Selagi aku boleh bersabar dan ketawa, aku akan terus bersabar dan ketawa, yelah....bukan senang nak tgk org yg berkedudukan buat lawak bodoh dan jadik badut kan??? Terhibur sungguh hati aku melihat kebadutan dia, memang ada talent.....hahahahah


Notakaki:  cuba lar buat speku yang molek sikit, konon2 aku rapat dgn mi baby nuor jen ke.......baru lar aku rasa seronok nk mengaku....yes!!! hahahahhahahaha

No comments:

Post a Comment