Wednesday, March 16, 2011

Something old, something new

Pagi tadi tenant rumah aku hantar message, wifey dia dah bersalin...c-section, baby twins, sepasang. I'm so happy for both of them, they have been renting my place for almost a year now and they really take good care of my place.

Lepas deliver nie, the wifey decided to berhenti kerja and jaga babies kat kampung, and the hubby also looking forward to find a job in their hometown.  Now I'm beginning to get worried, kalau ada rezeki dia dapat kerja kat kampung dia, means my place will be vacant again.  Nak carik tenant baru lagi, susah nya....dah lar I rented out the place fully furnished, kang, kalau dapat tenant sebarangan nie, dgn barang2 aku depa angkut.....risaunya....

Nak dibiarkan tempat tu kosong, lagi lar sayang......camner nie???

Siapa mau jadik tenant aku, sila angkat tangan.......hehehe

No comments:

Post a Comment