Tuesday, March 22, 2011

Shocker, not flasher......hehehe

Hari ni aku busy kat opis.  Walaupun BB aku demam dan MC, work still goes on.  Siap ber-email2 dgn BB yg tgh berehat kat rumah. 

Nasib baik dah sign off the AR, lepas satu beban.  Now, confirming the meeting dates for April.  And tiba2 balik dari lunch tadik, ada satu lagi shocker.  Menggelabah aku ber-email dgn BB aku....muahahahhaha.  Well, life's like that, full of shocker.......And nasib baik lagi for us coz shocker semlm tu, blh dikategorikan dlm kelas "sedap mata memandang"......at least, blh gak cuci mata bila depa datang.....muahahaha

Tak lama lepas tu, dapat satu lagi shocker........gonna be there, once again for the show......thanks to sponsors yg sudi sponsor satu table utk kami.....bila lar blh dpt tiket, dh tak sabau2 dah nie......blh bawak lighter byk2, pasang lighter bila mi baby nuor jen nyanyi lagu "Sedetik Lebih".......Yg kipas susah mati lelain, jgn makan ati tau noksss.....maksss dpt pg lg utk thn nie.....muahahahha


Nota kaki:  Pakcik, saya cuba call pakcik banyak kali tadik.....tapi pakcik tak jawab...Pakcik, bila dah umur mcm tu, jgn ler cepat nau sentapsss dan naik hangen....tak baik utk kesihatan tau.......hehehe

No comments:

Post a Comment