Thursday, March 3, 2011

Usual rumblings and mumblings......(v)

Hari nie hari Khamis.  Hari stress sedonia aku.....sia2 aje 2 org manusia kena tadah telinga dengar bebelan aku petang tadi...

Bila aku stress, aku terasa sangat teringin nak memasak....so, balik tadik bergegas aku cari kedai jual barangan basah, mission utama nak cari petai.  Nasib aku baik, terjumpa lar petai sepeket besau yg dah dikopek, thank god.  So, untuk dinner malam nie, aku masak sambal petai, sup ayam ala mamak dan ikan goreng.  Yang aku tak berapa berkenan, gila2 aku masak kalih2 bila nak makan, tak de selera lar pulok..hisssh, frust gak aku...

Petang tadik jugak ada member satu sekolah dulu called, tanya aku join ke idak reunion high tea 19hb nanti...the thing is dear, aku tak berapa suka benda2 reunion nie, org yg ramai2 tu buat aku rimas lar....kalo nak jumpa reunion bagai, I would prefer dalam 2-4 orang aje...baru boleh ngobrol2 dgn semua2 tu pada kadar yang lebih mesra.....baru aku puas hati...kang kalo ramai2 tu, ada lah pulak nanti yg molot cam poh bedah....isshkkkkk....tak kuasa teman nak melaser lar.......So, reunion bagai, not more than 5 pax, wokeh...

Minggu nie agak quiet sikit, yelah, tokeh besau tak de seminggu, semua happy2 heart buat kerja.....oh ya, by the way, aku sudah jatuh hati.......hehehehe..Chenta terbaru aku memang excellent, and memang it was love at first sight....Hah, suspen kan.......maka, stay tune......dan foto ini sebagai bahan bukti.....















Presenting my current chenta hati.....Nikon Coolpix 1100pj.....features yg aku suka ialah it comes with build in projector, ada night potrait mode, food mode (harussss byk gambo food nampak cantik lepas nie...hehe) and kepada yg suka camwhoring, ada function controller yg kita blh amek gambo senirik2, full length lagi..... what can I ask for more??? muahahahahah

Ok, once dh dpt benda nie, harusssss aku bejalan2 bawak camera nie.....very the handy.......

No comments:

Post a Comment