Thursday, March 24, 2011

Confusion is nothing new

Tadi aku kena make an appointment for my BB, dgn pakcik tu lah kan.  Aku tak tau sama ada aku ada sound trouble atau memang dia tu lagi trying luck tadik.

Aku cakap BB aku nak ajak dia pg tea session, dia dok ulang2 "notti session is it??" Mana lak dtg perkataan notti2 tu?? Aku siap jual nama BB aku lagi....dia dok ulang ckp, "with you alone right?" 

Last2, aku ulang balik statement aku "BB would like to take you out for tea this weekend.  Only you and no other.  Would like to have a chat with you".  Response dia "Oh, tea session.  I'm ok with Saturday.  So, it will be you and me and no other right?" Huh, koma kejap aku.....pekak badak gamaknya pakcik nie.....

Yg tak boleh blah tu, dia kata "Ok, you, me and your BB.  So, I cant be notti right?  I cant be notti coz the place is near to my home".

Dasar sungguh pakcik nie.....huh......
As always, mintak nyawa!! mintak nyawa!!

No comments:

Post a Comment