Wednesday, April 20, 2011

The usual rumblings and mumblings

Aku kepenatan sangat hari nie.  Luckily for us, today is the last day for the conference.  Still, terlari2 sana sini demi menjayakan event orang, tak pe lar, part of the job.  Semalam masa registration ada si meroyan tu, dia sign attendance kat meja aku.  Aku buat derk aje......and lagik aku terasa sebab org yg dia ceritakan kisah dongeng kengkonon aku caras bakal laki dia tu, pandang serong dan tarik muka kat aku. Sebelum2 nie tak macam tu.....So, aku pun diamkan aje lar...yelah, kalau orang dah choose what the believe in, kita tak bisa ubah pandangan mereka tu.

Hari nie si meroyan datang kat meja registration yang aku jaga, cuba nak bercakap dgn aku tapi disebabkan aku terkenang orang lain percaya dgn fitnah dia tu, aku pusingkan badan aku dan pandang tempat lain.  Aku pg usik dan bergebang dgn lain participants......Aku dah cukup terluka, someone whom I trusted with my stories, back stabbed dan buat cerita dongeng pasal aku semata2 nak lepaskan tengkuk dia. No turning back, aku maafkan dia tapi tak bisa nak rapat macam dulu......

Hmm...mood aku sekarang, letih....terlalu letih....besok dah kena masuk office.....so, aku decided to be on leave on Friday......boleh relaks2 dan melegakan kelelahan aku setelah bertungkus lumus selama 2 hari.....next week another busy week...then, long weekend.......dah ada plan nak buat "girl's outing" hari jumaat next week......hopefully all my girlfriends would be available utk slumber pillow party nie.......

No comments:

Post a Comment