Thursday, April 14, 2011

Perlu ke posting macam nie???

Hari nie hari frust sedonia yang fana.  Kecewa, memang benar2 kecewa.  Rasa frust itu lebey teruk dari frust masa putus chenta/chenta tak kesampaian.  Extremely disappointed dengan situasi dan keputusan yang dihadapkan ke muka aku.

Dari minggu lepas (Friday, to be more specific), aku menanti bagai menanti kucing nak beranak....very the penasaran, wokeh.  Tiap2 hari pergi sound mereka yang berkenaan, gimana keputusannya........kalih2, pagi tadi around 11 a.m. ada lar insan yang membawa perkhabaran duka....."Linda, the result is negative.  Kedua2nya negative".  Mati semangat aku nak terus bekerja for the rest of the day.  BB aku pun perasan muka aku yg tak cover2 rasa disappointed ittew.

Dan2 tu gak BB aku mula kena migraine......how to move forward like this??? So, escapism kami adalah durian therapy......tapi aku kensel mengenangkan Ahad nie nak buat pesta durian.  BB aku pun frust, aku tau. 

Dan aku luahkan segala rasa kecewa ku dengan memasak bagai nak rak for dinner malam nie.  Sempat lar masak sup sayur petola dan sambal ayam.  Jom kita makan sama2......muahahahahahah


Nota kaki:  There might be some truth to the rumours....to certain extent.....camner nk korek citer lagi nie???

No comments:

Post a Comment