Thursday, February 2, 2012

Misteri, Fantasi atau Syok Sendiri

Kejadian baru benar berlaku, tak sampai 5 menet pun.  Aku sedang membaca semula posting2 tahun lepas and out of the blue, I feel so sleepy.....and tertido...dlm keadaan mata terpejam and baru terawang2, aku tiba2 ternampak something that shouldn't be seen with normal naked eyes....horror siott.....rambut dia....kalah berus dawai gosok periuk!!  Terus aku terjaga and dada berdebar2.....This is the dont know how many times benda camnie terjadi kat aku....

Aku rasa dalam bulan lepas pun terjadi camnie gak.  Masa tgh berwirid lps solat isyak, aku tiba2 mcm hampir terlena......tenang sungguh rasa coz dlm keadaan mcm tu, aku masih lagi berwirid dlm hati....then tiba2, muncul satu benda tu.....berbaju putih dan rambut gerbang panjang.....mcm nk dtg dekat aku but somehow tak leh....marah sgt nampaknya dia kat aku....aku terus terjaga semula, and berdebar2 dada ku....

Mengapa yek lately nie camnie?  Aku tak kacau org pun, aku suka aje layan kepala aku dan buat hal sendiri.....I live in my own world and couldn't be bothered dengan keadaan sekeliling.  Bila aku citer dgn org yg selalu tolong aku, dia cuma suruh aku jgn fikirkan hal nie dan teruskan apa yg aku buat.  Hmmm...the thing is, benda2 camnie selalunya caught me time aku nyer defense system is low and unaware.....

No comments:

Post a Comment