Wednesday, February 1, 2012

30 minit bersama Ustaz Don Daniel

Sekarang, ramai yang sedang memperkatakan perihal program ini. Tiba-tiba nama Ustaz Don menjadi femes dan mula meniti bibir2 penonton setia rancangan TV.  Aku mula2 pun tak ambil peduli sangat tapi selepas menonton video di Youtube berkenaan dengan ceramah beliau, hati jadi makin tertarik untuk mengikuti program ini.

Yang aku notice, cara beliau menyampaikan pesan dan nasihat adalah amat relaks.  Tak lah mcm sesetengah tu yg pada pandangan aku lar, suka nau memberi contoh pasal hal org lain, and ada gak diselang selikan dengan mengumpat.  Cara penyampaian yang santai dan pengisian yang bagus oleh beliau telah membuka mata dan minda anak muda untuk mula mendalami pengertian Islam.

Aku berasa bersyukur kerana ternyata kita ada banyak bakat baru yang boleh diketengahkan dalam acara berdakwah seperti ini.  Moga akan lebih ramai lagi anak muda Islam yang akan sedar dan mula berbalik semula kepada ajaran Islam.

In case korang pun cam aku gak, tak kenal bagaimana rupa ustaz nie, sila refer pics kat bawah nie yek.....

Gambo nie byk kat wall FB member2 aku.....

Ustaz Don Daniel

No comments:

Post a Comment