Sunday, July 15, 2012

My Current Addiction

Sejak Baby Aaz ada, semua org dlm rumah nie nampak cam sibuk aje (or is it perasaan aku aje). Tak terkecuali aku, kalau boleh nak balik sharp 5:30 setiap hari coz nak tgk Baby Aaz...tengok aje muka dia bila balik keje tu, terasa hilang semua rasa penat, stress etc.

Whenever ada masa terluang, pasti aku nak spend time dengan Baby Aaz.....feed him, bathe him....pamper him.....seronok gak spend time dengan Baby Aaz...

Macam hari Sabtu tadi, mak nye kena masuk opis jap, nak settle something urgent.  So, aku jadi lar part time baby sitter.  Yang aku musykil, kalau aku gendung dia, mesti Baby Aaz senyap..Dia tido dlm bilik aku tadi, dari jam 10 lebih hingga 2 petang.  Senyap aje walaupun aku layan video music bagai. 


Nota kaki:  suka cium baby around this age, bau baby tu bestttt aje.....

No comments:

Post a Comment