Sunday, July 15, 2012

Cerita Hari Sabtu - 14 Julai 2012

Again, hari nie kena cover adik aku dan jadik part time baby sitter.  Tu yang aku tak ke mana2 pun seharian nie.  Bila Baby Aaz dah tido, aku pn tertido sama lar, elok nau perangai, tido jam 12 tengah hari...hahahah.

Walaupun tido jam 12 tengah hari, aku sempat aje cook something simple for lunch.  So, siaplah 2 lauk, sambal tempe+tahu+kentang goreng dan terung goreng bersambal.  Ada 2 lauk lagi dah siap mak aku masakkan, ok lar tu.

sambal tempe+tahu+kentang goreng

Terung goreng bersambal

Tiba2 rasa terlebih rajin hari nie.  Maka terjadiklah kuih puding kastard jagung for tea.  Dah lama sebenarnya tak buat, so, sessi tadi sebenarnya lebih kepada trial and error, and alhamdulillah, menjadi juga.


Permulaan menuju satu pengakhiran yang manis.....
(ayat tak leh blah....hehehe)

Fresh from the stove....walaupun permukan dia tak rata, ianya tetap sedapss

Puding Kastard Jagung....jemput makan semua


No comments:

Post a Comment