Sunday, July 29, 2012

Bila Kaki Borong Bertemu Kaki Lelong version 1.0

Ye, last month ada posted the same topic.  This time round pun, masih ada lagi benda nie.  Kejadian berlaku hari Isnin, 23 Julai 2012.  Hesitating whether I should go to the office first then proceed to the venue, vice versa, kalih2 org harapan kata jumpa kat sana aje.  Maka, bergegas ler ke tempat kejadian.

Masa sampai, line beratur nak masuk dah terlalu panjang dan dah tak de nombor2 lagi dah.  Macam biasa, mulut kena manis, hati kena baik....maka, dipermudahkan lah perjalanan kami hari tu....dont ask me how but we managed to squeeze ourselves through the crowd.  Dikhabarkan ada yang dah beratur seawal jam 7:00 pagi....giler kentang tu....tempat tu cuma buka jam 12:00 tgh hari.....

Hasil borongan kali nie, ada lar gak....berbaloi.  Cuma ada insiden yang tak berapa menarik, ada hamlau dah cilok barang yg aku dah ketepikan/booked...mmg cari pasal lar, ke mana aje si hamlau tu pg, aku haunt dia dan maki hamun dia depan2....rasain lho.....

Cari lori, maka barang2 borongan dibawa balik dengan senang hati.  Walaupun list barangan yg aku nak tu panjang, yg dpt cuma seketul aje.....itu aje rezeki aku utk hari tu....apa leh buat.....

Lebih kurang camnie ler aku angkut bawak balik

Benda2 nie first round hari tu aku dah angkut....hehehe


No comments:

Post a Comment