Friday, June 3, 2011

Short Getaway

Hujung bulan nie nak cuti lagi.  Kalau last year ke Port Dickson, this year ke kawasan tanah tinggi pulak.  Excited jugak nak ke sana.  Aku cuma diberitahu trip kali nie memang hujung bulan, datenya aku masih tak sure.

Well, I've never been to this place before, although cuma sepelaung aje dekatnye.  Nak jugak rasa adakah sejuk di kawasan tersebut sama seperti di Bandung.  Memang nak pergi tapi mengenangkan kejadian misteri di Bandung ittew hari membuatkan aku berpikir banyak kali.  Maybe this time round I'll stick with the majority.  Tak mau buat plan2 sendiri.

Sekarang lagi tengah menggunakan khidmat pakcik google utk mencari tempat2 menarik yg ada di kawasan tersebut.  Sebenarnya aku plan nak cuti2 ke utara sebelum bulan puasa nie, tak tau sempat ke idak.  Tgk schedule bulan July pun, macam dah penuh aje dengan meeting2 dan kerja2 office.  Aku teringin nak menyaksikan keindahan sunset di tempat peberet aku, Tanjung Dawai.  Sidekick aku dah tanya bila nak pergi coz dia kena apply cuti......hmmm...dgn cuti berbaki tak berapa banyak lagi tu, boleh ke aku squeezekan plan aku nie???

I am thinking and thinking and thinking.........kena plan betul2 nie....

No comments:

Post a Comment