Thursday, June 30, 2011

Ramadhan tahun ini, insya allah

Sejak dua minggu lepas, hati ku bagai terpanggil2 untuk ke Bandung sekali lagi.  Bagai diseru2 supaya merasa berpuasa dan bertarawikh di sana.  Macam ternampak2 masjid yang perlu ku tuju, tidak jauh dari apartment yg ku sewa hari tu.  Dan sejak itu, aku sudah mula menengok2 calendar, menghitung tarikh yang sesuai untuk ke sana......

Tidak ku tahu mengapa dan kenapa, dont ask me why.  Moga2 ada rezeki lebih dan membolehkan aku ke sana semula.  Aku ada juga bertanya kepada org yg selalu menolongku, pesannya pendek aje "kak, cuba usahakan ke sana, itupun kalau kewangan kakak mengizinkan.  Mungkin ada hikmah menanti kakak di sana". 

Org tua ku agak keberatan nk melepaskan aku kali ni, terlalu awal sebab bulan 5 hari tu aku dah ke sana dan nyaris2 tak balik.  Harusss aku carik kawan utk pergi sama kali nie, moga2 semuanya berjalan lancar, insya allah.......

No comments:

Post a Comment