Saturday, December 31, 2011

Wedding

Penat rasanya driving around dari pagi tadi.  Ini semua gara2 nak attend wedding one of my close friends.  Firstly, drive all the way from Puchong to Kemensah Heights, to fetch Chief.  Macam biasa, aku salah rumah daa......sib baik gak coz aku pg stop kat depan rumah kakak Chief......

Then, dari Kemensah Heights kami ke Taman Bakti, rumah pengantin perempuan merangkap our close friends.  Masa kami sampai, pengantin dah selamat bernikah.  Apa lagi, masuk ke surau dan terus terpa F.  I'm sooooo happy for Faizah.  Her face is really glowing....cahaya kegumbiraan terpancar diwajahnya.

Lepas makan2, kami naik ke rumah pengantin.....sempat lar tgk pengantin touch up makeup dan tukar baju.

Turun dari rumah pengantin, kami lepak kejap kat khemah....ada lar terjumpa dgn 2-3 org bebudak opis lama......

We then decided to lepak kat Plaza Atrium Axis.  Somehow kawasan sana tu relaks aje, tak byk kenderaan sgt.  Lps mengkopi, aku drive semula ke Kemensah Heights, coz nak hantar Chief balik.

Chief dah janji nak bagi aku one of her sewing machines....alhamdulillah, harussss aku pergi collect dari dia pada kadar segera.

One the way back to Puchong, traffic jam yg maha dasyat...aku rasa dlm 10 Km kenderaan cuma bergerak pada gear 1 dan 2.  Dah ler hari panas, lagi panas hati aku dibuatnya.  Rupa2nya ada accident....

The 3 stooges - From left:  Yours truly, Faizah and Chief Sharifah.
Macam mana aku leh terlupa tudung mmg ada dlm keter nie??

Selepas di touch-up dan tukar baju......sooo glowing muka Faizah

No comments:

Post a Comment