Thursday, December 15, 2011

The Usual Bebel-Bebelan

Hari nie ialah 15 December 2011.  Ini bermakna kita ada lagi 16 hari seblm melangkah ke tahun 2012.  Looking back, i tend to wonder how I survive throughout this year...apakah kejayaan2 yg berjaya dicapai...apakah yang masih pending....and the list goes on....

One thing for sure, thn nie mmg break record...aku berjaya menghabiskan annual leave aku, cuma berbaki satu hari aje lagi....Pening kepala memikirkan nya...tahun depan cuti gantian cuma 2 hari aje...very the limited ler cuti aku......

Ok, few days back, I received a phone call from my former Chief.  She told me that one of our buddies is getting married.  Finally, among the 3 of us, this girl is the first one to get hitched.  I'm glad and happy for F.  Dia anak yatim piatu, kedua org tuanya dah meninggal dunia. I'm glad that she finally settle down and that there's someone out there who will take good care of her.  Chief dah book timeslot aku utk attend wedding nie...31 December 2011.  Ada lak hati si Chief nie nak ajak aku pergi ikut rombongan kawan kitaorg nie ke Terengganu.....ya lah, future hubby F adalah org Ganu kite.....Tgk lar camner....best gak kalo dpt ke sana....so far, tak masuk dan tak pernah pergi lagi ke Ganu.

Just now over lunch time, one of my office mate ajak aku join ikut dia balik kg next June coz adik dia nak menikah.  She asked me to follow her coz she knows that I always have a soft spot for Kelantan....Bagai org ngantuk disorong bantal....bestnya!!!  Looks like tahun depan tak de ler bercuti2 ke luar negara...

My plan for next year, another trip to the northern region (nie pun I always have soft spot for Penang, Kedah)...then pergi Terengganu....and Kelantan.....happening gitew....Insya Allah, kalau dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki....moga2 tercapailah hajat aku nie...

No comments:

Post a Comment