Friday, September 9, 2011

Cerita Hari Sabtu

This is a delayed posting.  Setelah penat berhempas pulas melayan tetamu yg datang tak putus2 pada hari Jumaat, maka hari Sabtu adalah hari Off Day untuk segala aktiviti kunjung mengunjung.  Kebosanan di rumah, maka kata sepakat telah dicapai dan kami terus bersiap.  Pada masa itu, destinasi pilihan masih belum dapat diputuskan lagi.

Ok, semua mengamalkan prinsip aku "tekan aje pedal minyak, kita tgk ke mana arah yg bakal kita pergi".  Rupa2nya, kaki yg menekan pedal minyak telah membawa kami ke satu street mall yg baru dibuka di kawasan Subang, Citta Street Mall.  Citta Street Mall terletak di Jalan Lapangan Terbang Sultan Abdul Aziz Shah, betul2 bersebelahan dgn kawasan perumahan Ara Damansara.

Nothing much there since tempat pun baru dibuka.  Tapi agak happening untuk yang kaki makan kerana terdapat banyak outlet pilihan yang boleh dicuba.  Outlet pertama yang kami kunjungi ialah The Wondermilk Cafe.  Wondermilk terkenal dengan cupcakes nye yang "heaven".

Suasana dalam cafe.  How I wish I own this type of cafe.

Cuppies, cuppies and morrrreeee cuppies...

After having cuppies, kami meneruskan perjalanan meronda2 kawasan terbabit and terus lepak kat Chilli's...dan makan lagi ler.....

Hidangan dan juadah yang different dari menu raya.....hehehe

I heart their Mash potatoes, sejibik mcm aku buat kat rumah

No comments:

Post a Comment