Saturday, December 14, 2013

The usual bebel-bebelan

Niat aku sewaktu mula mengubah penampilan ku adalah kerana tuntutan agama.  At the same time, aku tak nak timbul sebarang fitnah dan prasangka terhadap diri ku lagi selepas kejadian ditikam kawan baik sendiri...(kes lama dah nie, dah 4 tahun berlalu).

Aku ingat aku berjaya setakat nie.......sehinggalah baru2 nie....ada yg kelihatannye mahu mendekati......aku biarkan sahaja.....sebab aku tak terbuka hati nak mengenali dia dgn lebih dekat...

And the most recent, aku dah terasa akan kewujudan bunga2 ada yg mahu kenal aku dengan lebih rapat....tetapi kali ini seorg yg berlainan bangsa dan agama.....

I dont mind to be friends with sesiapa yang tahu menghormati orang lain....but dont do any silly things that would jepordise your chances to be friends with me.....

Be more gentleman, come and tell me straight that you would like to get to know me better.  Jangan dok bagi idea yang merapu....sebab tak pasal2 nanti, terus aku pangkah besar2.....

Nota kaki:  notice the changes ever since annual dinner ittew hari....yes, maybe I have the ability to "read" your behaviour accurately...

No comments:

Post a Comment