Friday, January 13, 2012

Sessi Jelajah Dapur - Jumaat, 13 Januari 2012

Hari nie hari Jumaat, 13 Januari 2012, Friday the 13th gittew.....So far, hari nie ok aje, memang ler ok coz hari nie aku cuti....yeee haaaa!!!  Jgn kecik hati, aku terasa capek bangat lately, dgn keje2 kat opis yg byk memerlukan perhatian khusus dari ku.....by the time sampai rumah, memang flat habis....So, decided to take a short break today and do the thing that I love the most, main masak2.

For lunch today, aku masak kari ikan sardin dan terung goreng bersambal.  Serasa dah lama tak masak juadah yg aku suka...Seronok tgk org tua ku berselera sungguh makan tengah hari tadik.....

Terung goreng bersambal

Kari Ikan Sardine.  Gonna have this with roti tonite.


And disebabkan pagi tadik mak aku telah dpt memetik sebijik buah cempedak yg telah masak ranum di pokok, maka sempatlah jugak aku buat cempedak goreng for tea...

Cempedak goreng for tea

No comments:

Post a Comment