Thursday, January 19, 2012

Bila penat, aku suka membebel

Minggu nie terlalu sibuk.  Today itself aku keluar dari kantor jam 8:30 malam....dead tired, mentally and physically.....Dah tak larat sangat2 nak pikir anything else.....

I believe 7 years is hell of a long time to be at one place.....No doubt I enjoy doing what I'm doing but I miss the feeling of the adrenaline rush.  Phone call tgh hari tadik memang sungguh tak disangka2.....see how it goes, sanggup ke depa tunggu aku??

On the other hand, ada internal opportunity, doing something different and challenging...ada kena mengena dgn apa yg aku minat dan pelajari dulu.  Org kuat suruh sabar aje dulu, wait till this opportunity being made official, and see how it goes.  Part of me tell me to stay, the other part of me dah mula meracuni fikiran utk just walk away.....lelah, letih dan tak larat nak mengadap kerenah manusia yg bermacam ragam.  

And there's one more external opportunity, yg berminat called me last week, they are trying to find a suitable date to have coffee with me.  This one pun interesting gak, dealing directly with VVIP or shall I say, the head of a state yg femes ittew...This one pun, see how it goes.

One thing for sure right now, I'm dead tired and nak tido aje nie.....kepala dah sarat memikirkan opportunities yg tiba2 terbentang di depan mata lately.....

Penatnya.........ngantuk pulak tu...nak tido awal lah malam nie.....Adios everybody.... 

No comments:

Post a Comment