Thursday, January 26, 2012

Quick Fix Meal for today

Somehow hari nie aku dapat keluar office awal (tak de ler awal mana, kul 6:30 aku dah angkut bag nk balik).  Dan kerana kebuntuan memikirkan what's for dinner, aku terus aje drive balik rumah.  Bila kat rumah, tanya gak dgn mak aku apa dia nak makan for dinner, dia pun tak tau.  So, I decided to cook tomyam sayur, telur dadar dan ikan jeruk goreng dgn bawang dan cili padi.

Selepas maghrib, terus ler memulakan sessi masak2 kat dapur.  Terasa lama gak tak makan tomyam sayur so this is the time. Furthermore, stok sayur memang tgh banyak dalam fridge, jadi laju aje ler memotongnya.

Tomyam sayur

Ikan jeruk goreng bersama bawang dan cili padi

Telur dadar

As always, aku tgk berselera org tua aku makan.  Dan ditambah pula ada stok sambal belacan, memang satu kombinasi juadah yg "ghu", berpadanan gittew.

No comments:

Post a Comment