Wednesday, October 17, 2012

Jalan2 Cari Makan: Rabu, 17 Oktober 2012

Hari nie baru masuk opis.  Semalam Emergency Leave coz settle hal abah aku.  So, macam biasa, berlambak ler keje2.  Then I remembered that I have lunch appointment with my friend.  So, tepat2 12:30 p.m. aku dah terpacak kat tempat yang dijanji.

I was wondering mengapa ler basement carpark ditutup, bila sampai lobby baru perasan, this weekend ada Moto GP.  So, that place was fully booked and packed with mat sallehs.  Meliar gak mata aku nengok kalo2 ada rider yang femes but then again, bukan aku kenal rupa bentuk mereka pun kan......kalo lalu sebelah aku siap berlanggar bahu pun aku tetap tak kenal....muahahhaha.

Meeting Over Lunch is what I normally do and I enjoy it.  Sambil makan2, bincang pasal keje and bila dah settle pasal keje, bergossip, so wonderful kan.

Hari nie memang tak jamah nasi, lately memang tak de selera nak makan nasi berlauk pun.  So, I had cuma lauk2 saja and of course, the dessert....mana boleh tinggal kan.



At the lobby

Starter and appetizer

Main Course

Dessert

And I love Pan Pac KLIA's Green Tea Ice Cream

Look, I had a mini bunny for lunch.....hehehe


No comments:

Post a Comment