Tuesday, September 11, 2012

I'm Backkk

I'm baccckkk!!  Lama sungguh tak menulis, banyak citer dan kejadian sebenarnya tapi entah, macam tak de idea nak citer2 kat sini.  Sekarang nie, my lunch time, tu yang sempat jengok kat sini....itu pun pagi2 tadik dah kena sound dengan Neena, "awat lama tak update belog?"  Nak cer citer amendenye, aku memang tak de mood dan idea nak dikongsi kat sini.

Tadik ada sorang nie datang jumpa aku, mintak tolong dia buat assignment, calculation of amortization.  Giler kentang, benda nie ler yang paling aku bencinta masa zaman belajar dulu....tak terusik lagi notes, question dan calculation tu.  Terpaksa jengok2 kat pakcik google utk dapat ilham buat assignment....hehehe.  Sorry babe, kalo aku tak leh buat assignment ko nie, aku cadangkan ko call aje member2 yg keje dlm loan dept kat bank, depa blh tlg hang dlm sekelip mata....hehehe.

Semalam, ada juga yang mintak tolong, buat assignment gak...minutes of meeting...muahahahha.  Ikut SOP aku ler, whatever that we have been practising here, itu ler yg jadik guideline aku dlm menyiapkan assignment dia nie. 

Other than that, I've been thinking about a lot of things ( I mean, really....a lotttt!!) sampai pening2 kepala.  Hopefully, all my worries will disappear and whatever that I've been wanting/waiting, will finally finds its way to me.  Penat tau achik tunggu, dari sehari ke sehari, minggu ke minggu tapi nan hado aje.  When will this waiting game ends?

Kejadian last week really made me realise that life is so fragile and uncertain.  Kematian dalam usia muda seolah2 menjadi satu kebiasaan sekarang.  Masa kat masjid, sementara menunggu jenazah tiba, terdetik gak kat hati, aku nie dah ready ke nak transfer to the other world?  How it feels like to be there for your own funeral without others realising and noticing you....nampak diri sendiri dimasukkan kat liang lahat, the people who turned up for your funeral, the loved ones you left behind...etc.  Semua nie bermain2 di minda ku sehingga ke hari ini.

Tgh sedap aku nk menulis nie, ada lar pulok yg ajak turun pg lunch....wokeh, Got to Go....kalo rajin, malam kang aku update citer2 lain yek..

No comments:

Post a Comment