Tuesday, March 6, 2012

Of the usual rumblings and mumblings

Mengapa lah bila aku rasa2 keadaan dah tenang and under control, tetiba ada aje benda baru yg muncul?  I thought everything was over a long time ago, but to reappear again (on off and on basis, without fail), it's like, what??  Berilah aku ruang untuk bernafas, belajar menikmati makna kehidupan tanpa gangguan dari mana2 pihak...I need time for myself...to relook at what I really wanted in life, and I believe by now, aku dah tahu apa yg sebenarnya aku mahu dari kehidupanku.

Just remember, kalau Allah kata ianya terjadi, maka terjadilah ia...kun fayakun.  Kita cuma manusia biasa, yang tak lepas dari melakukan kesilapan.  Dan sebagai orang dewasa, seharusnya kita belajar dari kesilapan yang telah kita lakukan dan mulakan hidup baru.  Aku doakan semoga Tuhan memberikan hidayah dan petunjuk kepada kamu agar kembali ke jalan yang lurus, moga dihilangkan segala perasaan yang ada dalam hatimu itu dan moga kamu dipertemukan dengan orang yg lebih baik dari diri ku, yg bisa membuatkan kamu melupakan sekaligus memadamkan segala macam perasaan yang masih bersisa dihati mu..... 

No comments:

Post a Comment