Thursday, March 15, 2012

Confused eh??

Aku rasa dah penat dah aku senyum sumbing sorang2 hari nie.  Macam mana aku nak mulakan yek.....hmmm....

Kadang2 letih kan menengok kerenah org2 yg perasan hebat dan hensem nie kan?  Especially if it's coming from pompuan yg perasan hensem (motiff???)..yg dok propa keliling donia kata semua pompuan pandang dia, semua pompuan giler kan dia yg hensem tahap cipan tu.....Kesian kan dgn umat2 yg confused gender dia senirik, dan at the same time membodohkan diri dia kat org ramai tapi dlm kepala otak dia tu, dia ingat semua yg dia buat tu, betul.....

That's how I'm feeling today.....letih and kesian at the same time.  Don't get me wrong, I know my preference and insya allah, tak gelap mata lagi nk ada affair yg songsang sebegini.  Letih sebab benda nie berlaku di depan mata.....kesian, coz pompuan yg perasan hensem nie tak habis2 perasan ada awek cun walhal she becomes a laughing stock among us....tak perasan ke awek yg dia minat tu, sebenarnya reject dan pangkah dia besau2??  Plse lar, bukak minda dan cuba tgk donia dari sudut lain....

Definitely aku tak jeles dan tak mungkin jeles coz selera aku tetap normal....ngeri aku memikirkan pasal hal nie.  Moga Tuhan bukakan hati si pompuan perasan hensem nie agar kembali ke pangkal jalan.....kesian, umur makin meningkat tapi akal makin singkat...desprado yek??


2 dozens of roses and a note saying "I am sorry".  Sorry for what, pompuan??? 

 
Nota kaki:  Siapa lar OKT peberet citer nie?? Jawab ku cuma "biarlah rahsia"....hahahaha

No comments:

Post a Comment