Tuesday, November 1, 2011

My Usual Bebel-Bebelan

For the past one week aku berperang dengan perasaan hati ku.  Hati ku bagai meronta2 agar segera ditunaikan perkara itu.  For the time being, it's already 80% for me to go on with my decision.  Entah apa tah lagi that 20% tunggu, aku pun tak tau.

And I notice, perkara ini akan lebih mengharu-birukan fikiran ku setiap hari, especially after maghrib prayer.  Ianya ada berkaitan dengan mimpi yang agak mengerikan yang aku alami last week.

Kalau betul lah apa yang disampaikan kepada ku, aku cuma nak ucapkan "thanks a lot for all your prayers.  Yes, I know you would like me to change and be a better person and I am truly grateful for your kind thoughts and prayers.  Now I know you do have faith in me, believing that one fine day I would make the change".  Insya Allah, dalam masa terdekat ini ianya akan berlaku dan ku mohon dan berdoa agar dilorongkan dan ditetapkan hati ku ini dengan keputusan yang aku buat.

Doa2 kamu itu menjadi pendorong dan the push factor for me to firm up my decision on the idea that has been toying in my mind for the past few years.  I know I can count and depend on you.  Moga Allah terus memberikan Hidayah-Nya untuk kita berdua dan moga hidup kita terus diberkatiNya....amin.

Nota kaki:  Teringin rasanya nak bersolat dengan kamu menjadi imam ku.

No comments:

Post a Comment