Saturday, January 4, 2014

First for the new year

Dah 4 hari di tahun baru.  Cepat yek masa berlalu....kang pejam celik, pejam celik dah sampai bulan february.
 
Tahun baru means umur bertambah....but somehow, aku selalu cam terlupa berapa umur aku sebenarnye.....aku dok hengat aku masih berusia 28 tahun......maybe because aku berjiwa muda kot...and geng2 kat opis lak ramai yg sebaya tapi perangai mcm zaman remaja, tu yg selalu terlupa umur.....heheheh.
 
What did I do on new year's eve?  Aku bergelut atas katil....layan internet.  Memang seblm2 nie pn tak pernah sambut new year.....malas nak bersesak2 di tgh lautan manusia.. and ditambah pulak dgn perhimpunan TURUN kat KL, gerenti polis buat road block and menyebabkan traffic jam merata alam.  Jadi, ada baiknye aku lepak kat rumah sahaja.
 
Aku sebenarnye tgh survey lagi ke mana aku nak pergi tahun nie....baki cuti tahun lepas 9 hari, tambah lak dgn entitlement thn nie, jadinye 29 hari.....(itu tak termasuk MC, cuti kahwen bagai...hehehe).  I just wanna go somewhere, not far....most probably local coz at least time zone still the same kan....
 
Ni pun dah dgr ura2 boss nk hantar aku outstation sekali lagi, dlm hujung bulan nie or early next month.....nampak gaya nye setiap dua bulan, aku outstation ler..... Kalo ikutkan hati, aku nak ke Labuan lagi sekali......bessstttt kat sana.....duty free island tu.....chocolate still murah compared to downtown......
 
As at now, tekak terasa perit dah....rasa2 gejala flu or sore throat bakal menyerang nie.  In the meantime, I need to ensure that I get enough rest.....Kesihatan perlu dijaga juga, sebab aku kalo kena flu, selalunye seminggu baru betul2 ok....itu kalo flu aje, kalo flu + cough....mmg 2-3 minggu ler.......
 
 
Nota kaki:  That's so sweet of u to send right up to my car last nite....sanggup tunggu aku start kereta dan drive off.....I'm so touched by your gesture.......

No comments:

Post a Comment