Saturday, January 11, 2014

First trial

First posting menggunakan my samsung s4 zoom.  Quite difficult gak but for sure will get used to it.

Dah masuk sepuluh hari di tahun baru and keadaan masih kelam kabut.  Kerja semakin bertambah tapi tak per ler...kan kita dibayar utk tenaga dan kepakaran kita.         This week mmg break record coz i managed to draft a board paper dlm jangkamasa sejam....tak ada amendment, cuma big boss suh insert satu komen.  Im proud of my achievement......alhdulillah.....

On a different note, i could sense yg "orang itu" cuba mencuri perhatian aku.....ada aje tugasan yg diberikan yg melibatkan dia.....the way he look straight into my eyes, seolah2 mencari suatu jawapan..... aku cuba menghindar getting too close and personal....selalunya aku akan balas balik pandangan dia dgn cara pandangan yg penuh blur.....no feelings.....I could see that dia happy selama 8 jam tapi bila nk berpisah, wajahnya kembali suram.....

Yes, I know i should not encourage this thing further....im trying my best to avoid getting involved and entangled dlm citer nie....


Notakaki:  dh 24 jam baru aku perasan maksud dia bila dia kata boring nk pg wedding invitation mlm ni sorang2....and my blurry response yesterday was, "u can call si X to join u lar coz he also got invited". Patut pun mula berubah bila aku ckp mcm tu. Coz he looked straight at me masa dia bercakap....apakah maksud mu ittew..

No comments:

Post a Comment