Sunday, November 10, 2013

Year end weddings

Wow, dah bersusun dah program utk next weekend.  There are few wedding invitations for us....semuanya di Shah Alam and menjemput seisi keluarga.  Family friends maaa.....boleh dikatakan kedua2nya adalah our extended family...

Jemputan terbaru telah diterima petang tadi.  This is the one yg bulan 5 hari tu kot kitaorg pg....anak angkat bonda ku.....ore klate....come2 belako deh.....Baru sat tadik mak aku kata yg aku kena attend on her behalf utk wedding anak angkat dia tu....The thing is, I believe they are more interested and looking forward to see my parents and not me...so, kena lar aku drag parents aku. 

The other wedding lak, jiran lama kami.....masa dia bertunang hari tu, kitaorg ada acara lain so tak dpt hadir.  Yg ni lak started early in the morning with khatam quran, to be followed by akad nikah and bersanding.....maybe this one kena balik awal coz got one more wedding kat area rumah kami....

Meriahnyeeee deme nie semua nak kawen.....Aku yg kepala pusing coz 2 hari berturut2 tu tak lepak kat rumah.....well, ada ke baju aku nk pg tgk org kawen nie??  Takkan nk cari yg baru kot??

Baju2 nie semua secondary issue for me.  Tarak hal, bukan depa tau pun kalo aku pakai baju opis kan?  hehehe....sebab aku spesis yg malas nk beli baju baru just utk attend wedding....tudung baru tu, may be lar kot...

Sejujurnya, terharu dan gumbira tgk adik2 aku nie semuanye dah berumahtangga....Tahniah adik2 ku....moga hidup rukun, aman damai dan bahagia hingga ke akhir hayat....

Jangan ditanya bila turn kakak ngkorang nie.....akak senirik pun tak ada jawapan nye tau...itu semua kerja yg kat atas sana tu.....Dia yg menentukan segalanya....

No comments:

Post a Comment