Thursday, April 25, 2013

Busy katanya......


Yes, I've been very busy lately, to the extent tak de masa dan kesempatan nak touch base with all my Bffs.  Just like last Friday, aku dah setuju awal2 lg nk join my geng a.k.a. bff for private luncheon session at Sime Darby Convention Center.  Sekali, hambek ko.....mmg diaorg proceed without me lar.....coz tetiba aje ada benda urgent nak kena buat.....projek negara lar kata kan.....

In fact today, I feel lucky coz one of my bffs who happened to be here, drop by and said hi to me.  Kalo idak, mmg tak tau ler bila lg aku blh merafak sembah kat depa......

Dulu, category busy aku tu.....lain.  Sekarang, category busy aku......very the different.  Not like before.  Pasal tu sikalang bila weekend, mmg payah ler aku nk keluar2 pg hurrah2 ke mana2.....I prefer to be at home and qadha waktu rehat dan tido yg tertunggak.

Lama tak jumpa si Nad ni.....Thanks for dropping by....

Nota kaki:  Other people also busy tau....they don't just sit around, doing nothing, and waiting for calls and messages.  Luckily there's FB, kat situ ler sessi menjoyah dan laser melaser sesama bff.......I miss uolsss, my BFFs.......

No comments:

Post a Comment