Tuesday, May 28, 2013

A year older.....and a step closer to the next world

So, I'm a year older today......How do I feel?  I feel great.....I feel blessed that I'm given a chance to still be around to celebrate my born day.

Started early today....pagi2 dah masuk dapur, rendam pulut and did all the preparation before full blast cooking.  Since rumah hari nie penuh dgn bebudak yg hantu pulut, I took the chance to cook extra......(all the while pun bila masak mcm 15 org punya makan, itu kata mak aku ler).

By 12:00 noon, semua dah complete and aku pun dah 2 round balun pulut dgn kari ayam.  Mula2 ingat nak masak rendang ayam tapi baru aje last week buat rendang, so, terus ler tukar plan.

Then, spent the afternoon with My Sayang.  Maaf Sayang, tetiba lak seblm keluar tadi, dpt call dari opis, kena settlekan something extremely urgent.  Maaf kerana I concentrate too much to get the task done.  I hope perkara nie takkan berulang lagi....next time round, memang ler I will off my hp bila bercuti, especially when I'm with you.

Moga dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yg baik dan dipermudahkan segala usaha dlm mencari rezeki yang halalan toyyiba......


No comments:

Post a Comment