Saturday, January 12, 2013

Babysitting 101


Sejak ada baby kat rumah nie, kehidupan weekend kitaorg pun berubah.  Most of the time, memang kitaorg lepak kat rumah aje lah. 

Balik keje, baby yang aku cari dulu.  Baby Adz pun excited giler bila nampak aku.  Pernah sekali tu, aku balik rumah, masuk dan letak barang2 tanpa greet dia dulu.  Apalagi, menjerit2 lah dia.  He craves for my attention....hehehe.  In fact, mummy Baby Adz pun ada terasa cam anak dia tak mau kat dia....hahahaha.

Baby Adz sekarang dah mula belajar makan.  So, I took the opportunity last week to feed him.  Memang cas diva ok, makan sambil baring dalam bilik aku.  Laju aje dia makan tapi towards the end tu, dia sleepy.  Ye lar, pewut dah kenyang, berangin aje bilik....finally, dia tertido atas katil aku.  Dan seperti biasa, tuan punya katil terpaksalah duduk tepi katil.....

The bowl....licin okay......

Kenyang makan, kita tido.....

No comments:

Post a Comment