Thursday, May 24, 2012

Life after one week.....

I could say that my life after one week of changes is a bit different.  On second day, ada dugaan menimpa....nanges gak lar kan...terasa hati sangat dan teramat kecewa...nasib baik ada geng kat opis yg sudi mendengar keluhan aku....Thanks ya frens....at least I feel a bit relaxed although masih terasa hati.....

Masa tu cuma terpikir, apakah ini dugaan aku?  Kenapa aku?? tapi lepas tu, I can only say alhamdulillah....ini bahagian aku dan aku terima.....Cuma lepas nie lebih berhati2 dan aku akan jadi org yg teramat "berkira" lar kan....

The changes make me more sensitive towards cara pembawakan dan kelakuan aku.  Before this I admit, ada masa2nya aku akan ketawa terbahak2 tapi sekarang, terasa lebih bersopan ler.  Nak maki dan carutkan member pun, terasa segan pulak, heheh.....and definitely I cant be too open to be puffing around, very the tak sopan.  Kena lar cover2 sikit....

Yang tak leh blah, semalam, ada orang sound "aku suka aje nak tgk muka ko bila ko dah berubah nie"....please lar, I am still the same me, yg berubah cuma penampilan aku aje...lain2, still the same old Linda....

Dan ada lak yg beri gelaran pada aku.....ustazah pilihan....hahahah....lawak ler...jauh panggang dari api....

One thing for sure, sampai ke saat ini aku masih lagi tak ketemu jawapan to the questions yg ramai tanya, the reason for the change.....Macam mak aku bilang, "bagitau aje diaorg kamu dah dpt rahmat....rahmat dari Allah and Rahmat si penyanyi kumpulan Mega tu"...ler, kesitu lak mak aku buat lawak....

Yang lagi tak leh tahan tu, ada sorang akak nie, tiap2 pagi dia akan dtg ke cubicle aku semata2 nak tgk fesyen apakah yg aku gayakan utk hari tersebut....Maybe sesetengah org tu will stick tu cara yg sama but definitely not me.....kalau dah terlambat pagi tu, aku pakai yg jenis sarung aje....kalo awal, maka aku akan try style ala2 Hana Tajima....:-)

Camwhoring time mengantuk....hobi terbaru kitaorg kat opis nie....hahaha

No comments:

Post a Comment