Tuesday, May 15, 2012

Changes

I would appreciate if no question is being asked because definitely I do not have the answer to any of your question.  What I could say is it just happened.  It could be because I was having a bad hair day or maybe some other reasons which I myself do not know.

To be frank, I have been toying with the idea for quite some time.  I did ask Allah to show and guide me to the right path and I guess, today could be the day.  Woke up this morning, and as always, performed my subuh prayer.  Sebenarnya, masa duduk berwirid lepas solat, tiba2 ada keinginan untuk berubah...Ya, berubah dan memulakan cara baru, and that is today.

Kepada yang menanya, terima kasih ku ucapkan.....aku sendiri pun confuse dengan apa yang berlaku, dan macam yang aku cakapkan, aku tiada jawapan untuk persoalan itu.  Aku tak tahu what the future holds for me but I do hope it would be the best for me and myself.

Kepada yang dah open table dan place betting, aku cuma boleh ketawa aje....tak boleh nak marah pun because korang pun tak percaya dengan perubahan ini.....

Sedangkan korang yang satu opis dengan aku pun tertanya2, inikan pulak mereka yang serumah dengan ku.  Kedua orang tua ku tercengang2 pagi tadi, adik aku lagi ler...siap telefon mak aku dan bergosip.....kelakar lah.....

In short, alhamdulillah ku ucapkan, syukur kerana Allah membuka hatiku untuk berubah ke arah yang lebih sempurna.....syukur juga kerana Allah memakbulkan doa ku selama ini...dan aku amat berharap moga hati aku dilorongkan ke arah kebaikan yang berpanjangan...Moga Allah tetapkan pendirian dan hati ku ini......amin....

No comments:

Post a Comment