Sunday, May 27, 2012

A day before I'm one year older (and hopefully wiser)

Well today is a day before I'm one year older but for me, the celebration starts earlier today.  Pagi tadik pergi breakfast at our favourite place, Restoran Ubi Kayu in USJ9.  And coincidently, ada lar pulok pulut kuning.  And as you would have guessed, I had pulut kuning with rendang ayam for breakfast.

Balik rumah, rest sekejap sebelum jadik supir kepada mak bapak aku.  Mereka nak pergi jemputan kahwin neighbour lama kat Shah Alam, so I had to drive them there.  Dari rumah pengantin, kami singgah ke Putra Heights coz I had to pay some bills.  So, we had tea at Secret Recipe....4 of us had 3 slices of cakes, i.e. strawberry chocolate cake, pecan butterscotch and also carrot cake.  Heaven nye rasa.....having cakes and tea, relaxing on a sunday afternoon.

Breakfast pagi nie.  Betul2 mengikut tema kesyukuran

Tea for 4....advanced besday cake, I guess..

Nota kaki:  Aku rasa "power" spec bapak aku naik lagi lar.  Ada ke dia ckp kat mak aku (adik aku terdengar pagi nie) yg sejak aku berubah imej, dia nampak muka aku seperti Neelofa....Tergelak besau aku dengar tadik.  Sahih dan sah, aku kena bawak dia pg buat spec mato baru....hahahahah


No comments:

Post a Comment