Thursday, April 5, 2012

Tiring Thursday - 05 April 2012

Hari ini memang memenatkan kerana dengan suka rela, aku menawarkan diri untuk menjadi committee for one event.  Since keje seharian aku adalah dealing dgn golongan VIP, maka, untuk tugasan hari nie pun aku kena jaga kebajikan mereka...what's new?

The event today

Bersama committee lain merangkap lunch and gossip buddies

camwhoring dulu seblm mula bertugas

Harith Iskander is one of the speakers today.  Bila aku bagitau nama aku, dia terus kata, "My first girlfriend is also Linda"...tu yg dia tulis mcm tu...hahaha
Seblm nie ada lak mangkuk yg kata "My ex fiancee is also Linda".  Linda must be a common name then.....hahahah

The performer for our cocktail party a.k.a. party buih, Dato' Syed Sobrie.  Dari zaman aku kecik2 dulu memang aku minat giler kat dia nie, dia kan pernah berlakon filem "Azura".  Akhirnya, setelah bertahun2, baru dpt jumpa face to face.

Overall, it is a successful event, all went smoothly and yang paling penting, we enjoyed ourselves very much.  Yg paling terpenting, besok or lusa, kami semua bakal tersenyum lebar bila pergi bank.....hahahha


No comments:

Post a Comment