Sunday, July 14, 2013

Busy, busy, busy

I thought it's gonna be a quiet ramadhan....but I guess I was wrong.  Buktinya, hari Jumaat lepas, aku kena pergi ke HQ kerana ada project urgent yg perlu disiapkan and Project manager dah kata yg nak siapkan kerja2 berkenaan sebelum cuti raya, so......bertungkus lumus ler kitaorg for the next 3 weeks.....

And on top of that, keje opis still on-going.  Project renovation Food Garden still berjalan...and ada 3 board papers kena siapkan and 1 EXCO paper kena submit ke boss....memang tak menang tangan ler aku.....

Tapi ok lar, banyak perkara baru yang aku belajar setiap hari....very interesting.  I take it as a learning curve that will value add to my exprience and exposure.  Oh ya, hari Isnin nanti, genap 6 bulan aku kat position nie...means, my probation period is due.  Last 2 weeks, ada ler aku menanya dengan boss, since dia dah bukak mulut kan.  Direct aje aku tanya, so will I be getting my confirmation?  Dia terkejut dan kata, "of course you will be confirmed, what makes you think you will not?"  Kalau lah benar apa yang dia kata, alhamdulillah......syukur kerana aku dapat melalui tempoh probation nie dengan penuh kesabaran......

Moga aku terus diberikan kekuatan untuk menghadapi hari mendatang.....this is what I want to do, this is my passion.....so, it's up to me to decide either I should sink or sync....

These gonna be my work for the next 2 weeks.....eh, mcm mana boss aku leh ter-enterframe dlm citer nie?  hehehe


No comments:

Post a Comment