Wednesday, November 28, 2012

Rezeki atau Dugaan?

 
Dalam penantian mendapatkan sekeping surat yang amat bermakna (hopefully soon), ada pulak rezeki yang teramat tak diduga...Panggilan telefon tadi berjaya membuat ku terus bagi confirmation utk bertemu next week.  Bukan sekali dua aku mencuba nasib dengan tempat tu, tapi entah mengapa, pada kali nie, mereka berminat nak jumpa aku.
 
Bila bercerita dengan mak aku tadi, mak aku bilang ini dugaan sebenarnya.  Yelah, sebab proses kat sini dah 60% done and aku senirik dah bersetuju dan berjanji dgn pihak yg sudi mengambil ku....and tiba2 lak ada peluang lain, di tempat lain....What if tempat lain nie really interested and memberikan tawaran yg sungguh2 aku tak mampu tolak dan lepaskan??
 
Until the time comes, buat sementara nie, kita pelan2 kayuh.....lalui semua seumpama air yg mengalir.....que sera, sera....what will be, will be.....


No comments:

Post a Comment