Wednesday, May 5, 2010

Delayed posting (lagi)........

Lama nya tak blog....terasa rindu nak menulis tapi ye lar, it's the same, day in and day out...jadinya aku tak update lar langsung2....

I've been down with flu since Sunday....now already Wednesday......ada sikit kurang lar compared to the earlier few days but now started to develop irritating cough.....sakitttttt dan perittttt aje tekak nie.....dah lar kat opis nie mmg sejuk........luar pulak, cuacanya panas....bagus lar bebenor lethal combination tu....

Pejam celik, pejam celik dah masuk bulan 5, time really flies.....I'm quite occupied with my work sampaikan tak perasan masa begitu cepat berlalu.....Yeah, the reason being for me to be occupied with my work is I want to divert my attention and time from thinking about how life used to be......now I realised that life goes on, with or without the people that we used to care so much.....

Ok lah, aku dah plan that this weekend nk main masak2 dan bakar2 lagi....teruja sungguh nengok dalam forum tadik, ada yg buat roti.....bahan2 dah ada kat umah and with this kind of weather, gerenti roti akan naik dgn gebunye.......tak sabarnye nk masuk dapur lagi.....
Notakaki: Bila lar aku nak pg massage session lagi nie??? Bila tgk gambo kat bawah tu, teringin larrrrr sesangat.....

No comments:

Post a Comment