Sunday, January 31, 2010

Busy week

Wow......baru ada chance nk update blog. This has been a very busy week for me, dgn segala meeting bagai then pg outstation.

I was in KB from 28-30 Jan. Memang best giler pg KB, lots of yummy foood, shopping and sight-seeing. Enjoyed my short vacation there although tired mcm nak mampus. 2 malam berturut2 pg Wakaf Che Yeh, org punya lar ramai........mabuk sat aku tgk mcm2 jenis kain2 yg dilelong.......gilerrrrr punya murrahhhhh dan chanteksss......

On 30 Jan pagi tu, siap 2 kali pg pasar siti khadijah........seronok tgk mcm2 barangan yg dijual...dan buat kali kedua, naik pitam tgk kain2 yg dijual.......dr pasar siti khadijah, aku menapak pg pasar buluh kubu......last2 tersangkut beli henbag satu.......chanteksss......tapi harga sama dgn KL lar......

It was hot when we were there........mmg panas terik, tk de hujan.......tapi ok lar camtu, kalo ujan2, tak de chance nk jalan2........

Talking abt food, aku mmg suka masakan sana.......asyik rasa lapar dan nk makan aje.....sbb aku rasa semua food kat sana sedapsss2 belaka.......

Well, nanti bila free sikit, blh lah aku tepek gambo2.....

Will I recommend KB?? yeap.........will I go again??? yeap......am planning and looking forward to go there again.......

No comments:

Post a Comment